Een automobilist kreeg donderdagavond, net nadat hij getankt had bij Tinq aan de Snekerstraat, pech met zijn auto.
Deze sloeg af en wilde daarna niet meer starten. De vraag van de monteur bij het bezoek aan de garage was dan ook wat men had getankt en dat bleek volgens de transactiebon en ook uit de overtuiging dat men euro 95 had getankt. Dus werd de oorzaak elders gezocht. Maar toen ook daar de oplossing niet werd gevonden bleek dat er toch verkeerd brandstof in de tank zat.
Toen de gedupeerde automobilist vanmorgen naar het tankstation ging bleek dat er net een servicemonteur aanwezig was die bezig was. En toen bleek dat de fout niet bij de automobilist lag maar bij Tinq, want daar waar euro 95 in had moeten zitten bleek gevuld te zijn met diesel. Of in de dieseltank euro 95 zat is niet duidelijk. Tinq is op dit moment niet telefonisch bereikbaar voor commentaar.
Een van de gedupeerden laat ons weten dat Tinq de klacht serieus heeft afgehandeld en dat ed oliemaatschappij goed heeft gereageerd op het probleem. Alle gemaakte kosten worden door Tinq vergoed.
Bent u gedupeerd laat dan een reactie achter op onze website
Wij wachten nog op de schriftelijke reactie vanTinq